Problémy s Gridem 2
Pokud máte jakýkoliv problém s Gridem 2, zkuste nejdříve aktualizovat na nejnovější verzi. To uděláte tak, že přes tlačítko Start najdete položku Sensory Software a v ní položku Smartbox Update, případně ve starších verzích Internetová aktualizace nebo Sensory Update, Spustíte akutalizaci. Není třeba se bát o mřížky, které jste si upravili, aktualizace je nepřekopíruje, zůstanou v nezměněné podobě. Obdobně i nastevení programu. Aktualizace často různé problémy vyřeší.Pokud aktualizace nepomůže, napište nám mail, kde přesně popíšete, jak se obtíže projevují (tedy v jaké fázi práce s programem, co předchází, co se potom objeví na obrazovce za okno apod. Přidejte informaci, jakou verzi Windows užíváte). Případně můžete rovnou poslat diagnsotický log. Ten získáte takto:
1) otevřete Start-Všechny aplikace - Sensory Software (a v něm buď složku Utilities, v ní pak Sensory Diagnostics- nebo Smartbox Diagnostics). Pokud by tam složka Utilities nebyla, spustit rovnou Sensory (či Smartbox) Diagnostics.
2) První okénko přeskočte - (odkliknout Next nebo Další), další okénko prozatím nechte otevřené
3) Spusťte Grid 2 a normálně na něm pracujte způsobem, jak jste zvyklí. V té chvíli, kdy se objeví chyba, vraťte se do otevřeného okénka Sensory Diagnostics a potvrďte Next-Další.
4) V té chvíli se vytvoří diagnostický log, který zaznamenal, co se dělo ve chvíli chyby v programu. Uloží se do souboru log.txt, který najdete na ploše, Soubor nám pošlete mailem společně s popisem,o jaký problém se jedná.(viz výše)
Speciálně pedagogické centrum pro děti a mládež s vadami řeči se zaměřením na augmentativní a alternativní komunikaci s.r.o.
Prohlášení o přístupnosti internetových stránek a mobilních aplikací ve formátu pdf se otevře v novém okně.
Prohlášení o přístupnosti internetových stránek a mobilních aplikací ve formátu pdf se otevře v novém okně.